top of page
Ahoj

P.ART ­ neboli „Part of the Art“ ­ je náš společný nezávislý projekt, moravský art blog. Snad vás bude P.ART bavit stejně jako baví nás.

Tým P.ART

Archiv
sleduj náš YouTube kanál
TAGY
RSS Feed
No tags yet.

TIK, ŤAK

TIK. ŤAK.

TIK. ŤAK.

A pořád dokola.

TIK, ŤAK. TIK, ŤAK.

Prosím… Jen malou chvíli. Prosím, nech mě se nadechnout. Dýchám, jako bych uběhl míli, Nech mě, nech mě si odpočinout.

TIK. ŤAK.

Tak krutě, krutě mě vlečeš… Tak krutě, jdeš pořád dál. Nemám pro tebe žádnou cenu, nezastavíš se, ani se neohlédneš. Jsme jak moucha a velký bál. Nespočinu, nespočinu, nespočinu.

TIK, ŤAK. TIK, ŤAK.

Nedávám to, pauzu, pauzu, tu chci, zastav se, jen na jedinou sekundu, zastav se, vždyť je to v tvé moci! Jenže můj hlas k tobě nedobydu.

TIK. ŤAK.

A pořád dokola.

bottom of page